Een gezondere versie van de Kip Kapsalon

Een gezondere versie van de Kip Kapsalon in een eetbaar krokant burrito-bakje maak je eenvoudig zelf! Dit is echt smullen!

 

Recept Afdrukken
Een gezondere versie van de Kip Kapsalon
Een gezondere versie van de Kip Kapsalon
Prep Tijd 15 minuten
Kook Tijd 35 minuten
Porties
kipkapsalon
Prep Tijd 15 minuten
Kook Tijd 35 minuten
Porties
kipkapsalon
Een gezondere versie van de Kip Kapsalon
Instructies
  1. Verwarm de oven voor op 180 graden. Bak een gevormde burrito 5 minuten, zodat het stevig wordt en als bakje fungeert voor de kapsalon. Je kan het bakje vormen in bijvoorbeeld een klein bakblik of als je dat niet hebt met satéprikkers.
  2. Verwarm de oven voor op 200 graden. Snijd friet van zoete aardappel en bak met een beetje olie en paprikapoeder circa 30 minuten op 200 graden.
  3. Snijd de sla, rode ui, komkommer en cherrytomaatjes voor de salade en meng dit in een kom.
  4. Snijd de kipfilet in stukjes en bak deze met shoarmakruiden in een koekenpan met een beetje olie.
  5. Zet het burritobakje neer en vul deze met de zoete aardappelfriet en kipstukjes. Leg er een plak jonge kaas op en zet het nog even in de oven totdat de kaas gesmolten is. Doe de salade vervolgens bovenop de kaas en serveer met (turkse) knoflooksaus en sambal. Het krokante burritobakje kan je ook opeten en is echt heerlijk in combinatie met de rest! Eet smakelijk!
RSS
Instagram
YouTube
Facebook
Google+
https://sterkindekeuken.nl/2017/06/26/gezondere-versie-kip-kapsalon/
Twitter
PINTEREST

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2017 SterkInDeKeuken.nl

Vind je onze site leuk? Volg ons dan op social media!